shorts på moppen

var bokstavligen dyngblöt när jag kom hem från skolan idag, inte så himla härligt att köra moppe hem i shorts då det ös regna, var fan vatten överallt, det blev en dusch med ett annat ord. Skolan var som en vanlig måndag brukar vara, dubbel tyska, matte pass innan lunchen och sen ett till efter lunchen, men därimellan har vi ett hål också, en riktigt lång lunch med andra ord, spelade då chicago och det blir ju ganska uttjatat vem som vinner eller vad säger ni, hann även prata med Malin (min svenska lärare) angående ridningen, kommer ju sent eller missar jag hela det vet jag inte än men hon ville gärna att jag skulle vara kvar i klassen, likaså jag. Perfekt enligt mig sedan var det bara att prata med mats men det blir inte förns en imorrn då han behöve prata med rektorn innan, som vi tjatat på detta hoppas jag nu att vi får ha ridning för det har då varit fram och tillbaka och är extra glad att jag slipper byta svenska klass, kunde inte bli bättre. Tillbaka tilldagen så har jag även haft kemi och idrott, spelade då fotboll på NCC och efter det var det rena mardrömmen hem alltså, hua vad det regna, tom bromsarna blev slöa när jag kom halvvägs, great lixom!
Vinnar korten!
Sedan drog man en snabbis på birsta med brodern men hittade inget idag heller,
även fått lite småsaker från ullared så som linne, trosor, Eyeliner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0