herregud!

Har fortfarande inte börjat packa, men ska göra det innan jag lägger mig, upp vid 5 tiden imorrn då vi börjar åka halv 6, pepp som fan. Iallafallså har jag uppdaterat teleplingen min och hittills har den funkat bra den nya versionen, lättsam men blivit något knas med mitt apple ID och icloud konto så det är lite irreterande då jag inte kan fixa det, det är fel namn eller mail, vad man nu kallar det och med det vill jag säga att det går inte att ändra? Det går inte ens att trycka in och ta bort adressen som står, weird!
 

Kommentarer
Postat av: Evve-Normal is boing!

Konstigt, du får återställa den :))

Svar: Aaaa, jag får väl göra det:)
None None

2013-09-21 @ 13:07:22
URL: http://evvesliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0