Helt slut

 
Idag har det varit en lång dag på stallet. Från klockan två till halv tio, haft tre ridlektioner och sedan var det min tur att rida lektion. Det har iallafall gått bra, eleverna var duktiga och hästarna snälla. Bättre kan det inte bli, och Griva var duktig idag också. Var inte alls så fin på marken, men vi hade markarbete och över hinderna så skötte hon sig. Hon hoppar riktigt bra, haha något sugen man blev på att tävla i helgen nu då. Haha bara hoppa 60cm eller något. Hon är så duktig, men vi behöver jobba på galoppen, den är väldigt jobbig nu men väl mot hinder så taxerar hon riktigt bra och fixar det sedan blir hon jobbig och kommer ihop mot nästa hinder bara något språng innan. Men superfint hoppade hon. Nu är jag bara väldigt trött och vill sova, imorgon så har jag min egna  lilla grupp och de har fått bytt ponnyer, så hoppas dem blir nöjda och att vi hittar på något skoj! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0