Här i Åre

Just nu är vi ute och åker lite, är i Ullådalen nu efter att ha köpt lite gotta till ikväll och är rätt så slut efter badet ändå, har prövat allt som finns och pröva där, var ju typ 4 år sedan man var här sist om inte längre än så. Har simmat ett antal längder, åkt ruschkana, bastat i olika grader, den varmaste var över 70 grader, badat ute, doppat mig i iskallt vatten  under 4 grader. Kritiken som holiday club får ta är nog att det var väldigt många på relaxen, eller vad man ska säga som var urfunktion/trasig,och det som funkade hade typ en del inget lyse utan svart som svart lixom....

Innan badet så åt åkte vi först till Åres chokladfabrik och provsmaka lite choklad och köpte även en sort med mig sen åkte jag även ner till Åres ridklubb där jag hälsade på gamla ridläger kompisar, det hade KM i hoppning idag och vill gratta Malva som vann KM inom privat hästarna, så duktiga hon och Qupido, sen åkte vi till Storulvån och kolla lite sedan till hotellet där vi lunchade.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0