Finally

Äntligen har vi börjat, har nu ridning som första lektion på tisdagar hur grymt är inte det, så red först ett dressyrpass på Homer, det är verkligen inte en typ av min häst, känner att vi typ inte går ihop, han var fin emellanåt, sedan var han lite spänd och han är ju väldigt känslig för alla hjälper och så, minst smackning på sidan elller nån anna göer så känner man hur han bara vill framåt, men det gick helt okej för att varit första gången på ett bra tag, maria sa att vi skulle få lite utmaningar så vi kör på det och imorrn blir det hoppning på Kuppe, hoppas på någon rolig övning och förhoppningsvis får vi hoppa lite högre så man känner sig peppad för tävlingen som kommer, är ju trots allt bara vår andra tävling för iår.
Tillbaka till dagen så skynda vi oss att duscha och åkte sedan ner till skolan, hade kemi där vi labba
och sen lunch, fysik därefter där vi typ gjorde vad vi ville inför provet som är nästa vecka sen var det
engelska där vi håller på med en uppsats av ett slag som ska vara klar på fredag och kan inte mer än
med glädje säga att jag är klar, först av alla tror jag faktiskt, sen var det samhälle där vi fortsatt se
nån dokumäntär sen var det biologi prov. pappa hämtade mig på skolan och vi körde några vagnar
till posten och nått till DHL och sen blev det hem äta middag sen har jag även hunnit sett en av
dom nya wallander (saknaden) som kommit ut iår, inte den bästa utan var lite tråkig.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0