bädda ner

Ska snart lägga mig i sängen och försöka sova men först ska jag försöka
göra klart frågorna till biologi lektionen som vi har imorrn, vi ska ju gå vidare
imorrn och sen blir det prov, känner att det är många prov på gång men alla är ju
inte samma vecka som tur är men det som kommer härnäst är matte sen biologi och
därefter fysik, tyska och engelska vet jag inte riktigt, samhälle, så det är ett par stycken som
är planerade men har bara pratat om prov på tyska eventuellt på engelskan men inget datum.
Så just nu är det matte, biologi, fysik och samhälle jag tänker mest på men även svenskan där
jag helst vill ligga lite före nu från början så jag inte behöver plugga ihjäl mig pga ridningen, haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0