Äntligen helg

Jobbat nästan hela veckan på ridskolan och haft lektioner pga olika anledningar, så tisdag, onsdag så fick jag hoppa in som vikarie och tordag och idag hade jag mina egna grupper. Det har gått bra, ju mer lektioner man har desto bättre går det och man kommer mer in i det. Imorgon blir det ockå stallet då vi i u-sek ska anordna barnridning och vuxenridning på invigningen av det nya stallet (Stall Pellets). Ett stall som just nu har 52 boxar men snart 100, ganska häftigt faktiskt, så nu hoppas vi på att kunna ha lite större tävlingar. 
 
Är också klubbtävling som jag tänkte kolla på, tråkigt nog har man ingen häst att vara med på, får vänta på nästa och hoppas på att Griva är frisk. På måndag ska hon kollas så nu är det bara att hoppas på det bästa. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0