Stallet....

Sitter på stallet och pluggar lite, är ju pizza kväll idag så blir ju här hela kvällen, fick åka upp hit nu för att Madicken skulle ha lektion och vi ha brist på skjuts så jag fick hänka med när jag sluta. 
 
Började 10 över 8 idag och hade engelska, hade muntligt om filmen vi sett och sen gjorde man inget mer på den lektionen, sen hade man matte där jag först fick hjälp med en uppgift på fysiken som skulle in idag och sen jobba jag matte och plugga även lite kemi inför provet, sen var det prov och det kändes bra för en gång skull men det är väl då man ite får nå bra resultat? Sedan sluta vi och såklart var man klar sist men det lönar sig förhoppningsvis, menar jag gjorde allt jag kunde, haha!
 
Iallafall så slutade man 11:40, king👌

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0