matte prov..

 
Började med att fortsätta se "Populärmusik från Vittula" på svenskan och det är ingen film jag rekomenderar direkt, inte så bra om jag säger. Sen hade  vi matte prov och tror aldrig att hela klassen/gruppen suttit så länge på ett prov, det var rätt svårt men det gick, ont gör det att skriva också med min skavsår så det gick rätt segt men som sagt så är det bara att skriva på. Sen hade vi lång luch, spelade kort och sen hade vi en kort mentorssamling där vi bara gick igenom vem man skulle ringa/gå till om det blir bråk typ och sen spelade vi kort igen, därefter hade vi fysik och sen såg vi klart på "Slumdog Millionaire" sen fick vi sluta kan man säga.
3 tappra som åkte moppe till skolan, inte dö vi av lite snöslask, NEJ!
en sak vet jag att min moppe kände sig väldigt ensam därute idag,
hur blir det imorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0