Lyfta hovarna √

 
Ja, idag har Griva varit duktig, rätt så duktig iallafall. Ridmässigt kanske det inte gick så bra, fast det gick inte dåligt heller, lite sådär mitt emellan. Hon var seg och tjurig, men jag hade ett litet spö med så ibland gick hon faktiskt på bra framåt, och gav mig ett någorlunda stöd. Blev ingen galopp idag på grund av olika anledningar, dels för att jag inte riktigt fick ihop henne, plus att det byggdes fram hinder vilket gör att Griva blir lite halvt knäpp och är överallt. Så ja, kände att vi tar galoppen imorgon istället. 
I stallet däremot så borstade jag henne som vanligt och hade inte riktigt tid att träna henne att lyfta hovarna så jag testade bara för att och hästen lyfte på hovarna, utan att jag ens jag henne godis, ojojoj. Hon kan ju, eller är hon bara snäll mot mig ibland, haha tokhästen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0