Hoppkurs med Munsboro Campfire

Jag och syster + Lovisa drog upp till Näset idag och var med på hoppkursen, när vi kom dit så kollade vi på nya hästarna och sedan fick vi hästar, jag fick Munsboro Campfire (Charlie) samma ponny som jag hade i somras på hopplägret, vilket jag tyckte var jätte kul. Man hittar ju knapparna lite bättre än vad man gör på en ny häst, vi började med lite markarbete vilket gick riktigt bra. Var väldigt pepp för hoppningen då jag inte tävlade i lördags, men först åt vi lunch (köttfärssås och spagetti) och sen var man banpersonal 2 grupper då man red sist, iaf så när vi började hoppas fram så gick det kanon men när vi skulle hoppa en låg bana gick det sämre, dåligt av mig, sen hoppa vi lite hinder med snäva svängar och sen höjde vi banan och körde en gång till, vilket slutade MYCKET bättre, nöjd ryttare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0