godnatt folket...

Efter att ha pluggat hela kvällen eller vänta nu, kanske jag tog i lite väl mycket men iallafall efter att ha pluggat så mycket att allt sitter i huvve nu, det är gjort. Men det känns inte som det kommer sitta för morgondagen, blir väl att läsa och repetera lite eller snarare allt på hålet jag har, hatar att provet är sista timmen, man lixom glömmer allt, vet att man inte ska lära sig för stunden eller dagen och så men vissa kan och vissa inte, iaf så ska jag försöka så svårt kan det väl inte va, om man inte får hjärnsläpp, iallafall så kan man ju rätt bra utan att ha läst också, allt är ju faktiskt inte nytt och tur är väl det ändå. 
Pepp för ridningen imorrn, har dubbel-lektion, först teori vilket man slipper då dem ska gå igenom grönt kort, vilket jag och syrran redan har sedan har vi ridning, perfa hihi!
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0