förvirrad....

Vaknade kvart i 8 & slängde på mig kläder & fixade mig sen så satt ja på moppen påväg till skolan, hann till banergatan då det slog mig att vi har sovmorgon, trodde det var onsdag istället för torsdag, kul!
 
 Så jag vände och åkte hem igen, satt lite vid datorn och plattade håret lite halvt sådär och sen åkte jag till skolan runt 9 och hade då svenska där vi hade argumentationer vilket jag måste säga vi är riktigt duktiga på, haha! sen så hade vi matte och lång hål sen fysik där vi fastna på en uppgift och hann med 2 stycken denna lektion, bra gjort känns skit bra, sist men inte minst hade vi samhälle där vi hade lite diskutioner om rättigheter, skulle välja bort 4 av dem först sen yttligare 4 st, vilket gick rätt bra förutom då vi hade lite olika åsikter, men vi valde så att det blev enligt majoriteten. 
bilderna är från dagens lektion i samhälle, lätt den bästaste hittills, haha!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0