?

Kanske dags att börja packa inför helgen då jag och Amanda ska till Sollefteå. Spännande, steg 2 denna gång och ja förhoppningsvis så går allt bra där och att vi har roligt med våra nya vänner. Ska nog gå bra, haha. 
Imorgon hinner jag inte med att packa då brorsan fyller år och släkten ska hit på eftermiddagen/kvällen och på dagen så jobbar jag lite på ridskolan så kommer ha fullt upp. Så kanske bättre att man börjar packa i tid, så på lördag runt åtta kanske så åker vi mot sollefteå. 
 
Idag har jag inte gjort så mycket, hade min grupp som gick super idag. Sedan kollade jag på lite hoppträning och sedan hem och då är klockan ganska mycket. Det är väl typ allt, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0