dressyrsadel...

Red för första gången i dressyrsadel på Kupido, kan då inte säga att det var någon höjdare, han blev bättre och bättre men har man börjat och ridit lätt och sen ska sitta ner så måste man börja om helt och hållet vilket blir så himla jobbigt, bäst är han i galoppen och den är jag riktigt nöjd med och han är ju inte den lättaste att sitta ner på utan jag måste variera men då blir han spänd ner jag sätter mig ner men iallafall så släpper de ju mer och mer för varje stund. Han blev väldigt pigg också, han ville bara rusa iväg och fick göra halvhalter efter halvhalt och fick ju även skav, så fick ha tyglarna i ena handen hur knasigt som hest, men men jag överlevde och det är väl det som är grejen hoppas jag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0