Dagen

Jaa, då var man hemma från stallet. Man blir ganska trött av att vara på stallet, haha lite konstigt. Bara haft två lektioner men dem var lite utspridda så halv två började jag och slutade sju. En lång dag, hann iallafall frisera Griva och någon annan häst, så det var ju bra. Bara det att jag hatar att klippa, tycker det blir fult och jag blir aldrig nöjd, tog rätt lång tid innan jag blev halvnöjd med Grivas man. Lektionerna gick bra, markarbete på schemat och det gör alla barn glada, hästarna också. 
 
Ingen Griva idag heller, hon har nu gått sin första lektion utan mig på ryggen, bra jobbat. Det gick väl bra utan större problem. Blev kanske lite väl busig och testade lite, haha. Min bushäst, men det gick bra. Hon gör sina grejer sedan blir hon bra, för det mesta. Imorgon är det min Griva igen, hoppas jag. Vem vet, kanske någon annan får testa henne bara för att, för om hon ska vara ridskolehäst måste hon fungera med flera ryttare. 
 
Nu är jag trött och Grand Prix måste anmälas på howrse, haha, lite jobbigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0