Rolig dag!

 
 
Började dagen med att åka till Inigo för att rida. Idag red vi till ridstadion och trimmade lite i ridhuset och red sedan tillbaka till stallet. En busig Inigo var det idag, riktigt laddad blev både hon och Amie. Men allt gick bra. Sedan så har jag varit hemma och sedan på kvällen så hörde min vän Felicia av sig och frågade om vi ville komma och rida en månskensritt. Så naturligtiv åkte vi iväg och det var bland det roligaste man gjort på länge, Julia och Alva var också där. Så vi fick varsin islandshäst, Glampi fick jag också red vi i en rätt lång tur i skogen. Så mysigt, haha lyckades få några få töltsteg också. Min häst hade det lite svårt att tölta, men alla andra bara tölta på. Roligt var det, verkligen hur snälla hästar som helst. Hoppas vi kan göra om det fler gånger! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0