Idag

Ja, idag så har vi ridit de nya hästarna i skritt och trav. Naturligtvis rider jag stoet, och hon är väldigt spänd men efter jag skrittat ett varv så landade hon lite och kunde slappna av lite mer. Också har hon tappat en sko igen, haha, alltid något såklart. På måndag så fortsätter vi och hoppas på att hon blir tryggare och att det kan gå lite framåt, hon känns väldigt liten, som en ponny att rida. Kul, nu får vi se om hon passar!
 
Innan vi for till ridskolan så åkte vi till Hamrins stall och tog in alla tre hästarna där då Inigo skulle skos, imorgon ska jag iväg och rida henne och på söndag. Roligt, sedan så ska jag och syrran iväg och kolla på clinic med Jens Fredricson, en helg med mycket roligt! :)
Lilla Gala!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0