Hoppning?

Började tisdagen som jag alltid gör, ett ridpass dock med en annan häst, nämligen Rick som jag ska tävla med på KM, vi måste köra hård träning för att vinna och det är det vi vill, hade hoppning idag. Hade 2 hinder på lång sidan och sedan 2 hinder på en båge och det rulla på, ganska nöjd faktiskt då jag tycker ändå att det gick bättre och bättre, jag fick upp han mer och mer vilket är bra, imorrn kör vi dressyr och hårdträning där med. Efter ridpasset åkte jag till skolan och hade kemi, fysik, engelska, samhälle (på engelska) och biologi, herregud säger jag, visst förstår man lite av engelskan men det går ju alldels för fort ibland men det är bara att bita ihop och köra på, fortsätter säkert imorgon.
 tänkte ge er en liten bildbomb från markarbeten/hoppningen imorgon då Madicken käppte kort!
Sedan måste man väl skryta lite då man hade alla rätt på engelskan, king!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0