helgen

Denna helg gick extremt fort, på lördagen hann man inte med att göra något efter clinicen utan det räckte, idag så var man ju i tidningen inte alla gånger man är det. Sen har jag inte gjort så himla mycket idag eller utan imorse fixade jag till swe filmer så jag kunde kolla på the orginals och ravenswood & nu tänkte jag även se tvd som jag inte sett på nån vecka. Var ut en sväng en kvällsuteritt sådär vid 20 tiden & det var ett bra tag sen man satt på en islänning, hästen jag red heter Sudri & är född 1999, jätte snäll & ser ut som en liten nallebjörn! Iaf så var det inte så mörkt som jag trodde & verkligen inte kallt, dock hade man väl på sig bra med kläder. Måste nog säga att det var länge sen man kände sig såhär.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0