hej hå

Tisdag idag, började med att rida Prince då jag rider med skolan men idag var det bara lilla jag som skulle rida, hade syrran som sällsis. Red i lilla för andra gången och han var mycket lugnare idag och han blev bara bättre och bättre i ridpassen, galoppen tycker jag känns bäst och det gjorde den även idag, vi har ju lite svårare i höger galopp men det går, vi gör så gott vi kan vill säga. Sen var det bara att raska på så man skulle komma till skolan i tid, vilket var helt fel, vi hade ju ingen lektion så det blev ett hål eller lång lunch kan man säga, sen hade jag alla lektioner efter lunch, helt ok dag ändå. började med fysik där vi jobba på med kurvor, engelska (läste bok), samhälle (film) och biologi, film där också + veta lite betyg på grejer som gjorts hittills. Sen blev det hem och käka thai mat, gudomligt gott!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0