Äntligen

En månad kvar till julafton nu. Det här året går alldels för fort, och så mycket som har hänt. 
 
Har i alla fall gått klart kursen nu, så nu är jag "ungdomsledare", härligt. Inga mer träffar nu, jippie. Denna gång var vi på Näset så det var ganska nära att åka, vilket var bra. Lite halvlånga dagar då man sitter och lyssnar ganska mycket, men man får även röra på sig lite och ha mycket grupparbeten vilket är hemskt. Men jag tror att jag blivit lite bättre på att prata inför andra, tycker det fortfarande är jobbigt. När man håller ridlektion är det inte lika svårt då man vet vad man pratar men när man får en uppgift och ska presentera det för andra, det är inte min starka sida, även fast jag tycker att det gick ganska bra för mig på slutet av kursen, då det fanns de som var ännu "blygare" än mig. Jag hoppas jag lärt mig något bra och att jag får med mig något som jag kan använda lite. Känns i alla fall skönt att det är över!
 
Träffade på lite hästkompisar också, det var roligt. Både lilla Labolina och Fiffi står kvar så det var roligt att få säga hej till dem. 
 
 
Nu väntas en helt vanlig vecka tror jag. Ska fortsätta rida Gala och hoppas på att det går bättre och bättre! :)
 
Söta Labolina! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0