Allt möjligt

Ska försöka komma igång med bloggningen lite nu igen. Det har blivit lite till och från nu på den senaste tiden. Känns som jag inte har tid fast jag egentligen har det. 
 
Kommer ju faktiskt hända en hel del till veckan, så det blir kul. Samtidigt som det blir mer och mer hästar för mig nu när jag börjat rida Inigo. Håller fortfarande på att lära mig hur hon fungerar lite, hitta knappar osv. Tur att hon är väldigt snäll och samarbetsvillig, långt ifrån Griva kan jag ju säga. Lite ovant för mig, men hoppas på att det ska bli bra. Vi har ju fått två nya hästar på ridskolan också så jag hoppas att någon av dem kanske kan ta lite av Grivas plats. Så får vi se vad som händer, själv missar man ju KM på ridskolan, inte alls kul! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0