trött

Hade ju övernattning på stallet fre-lör och kom hem vid 2 tiden idag/igår och det blev en sen natt igår och det blev succé när vi skrämde barnen och det är ju det dom tycker är roligast men spelade även brännboll, fotboll och hoppade hinder som de alltid gör, tyvärr så var det ju sista övernattningen innan sommarlovet och eftersom jag inte nämnde något om ridningen igår tänkte jag göra det lite kort nu.....
Skulle haft Respit men tog Rick då jag visste att Ida inte skulle komma, skrittade fram ute i skogen och när vi ska rida i paddicken har de slagit på vattenspridarna, nån häst blev lite tittig men gjorde inget speciellt, red sedan i paddocken då det hade av dem. Red fritt och Rick kändes väldigt pigg och han var lite skraj i ena hörnet och för Annelie. Tycker inte ridpasset kändes nå bra enligt mig men Ida tyckte det såg fint ut så jag hoppas det såg ut att vara bättre än det kändes, så är det ju ibland och alltid roligt att få höra att dom tycker man är duktig, det skadar aldrig att få lite extra beröm så där nån gång ibland. Sedan red jag även Kupido, bara i skritt, tar nog lite trav veckan som kommer och han kändes fin, dock verkade han väldigt skärrad i stallet och var väldigt olik sig, 
Men han blir lugn när man väl ha kommit upp på honom och han känns mycket bättre i sin nya sadel. :D
Min lille prins♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0