Sent.....

Jag vet att det är sent och så men jag ber om ursäkt, bara inte haft tid.......

Vaknade vid 8 tiden hos Fifa, igår morse blir det ju idag och såg på one tree hill men klev inte upp förr en nån timma efter, kollade lite klänningar och gick till Ica, sen hämta pappa mig och familjen åkte vid 3 tiden till farmor och farfar, åt en tidig middag där, grillat och super gott, sen åkte vi raka vägen till mormor och morfar åt middag där, lite senare mot kvällen. Sedan åkte vi hem till 8 och jag skickade efter balklänning sant avslutningsklänning och ni får se den när det är dax!

Så fort jag beställt åkte jag till Fifa igen, gjorde en liten work out, pluggat svenska?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0