Hur kunde jag?

Riktigt skön skoldag, första passet skulle vart en lång so lektion men mycket jobb istället fick vi spela kort eftersom vi inte hade någon lärare, slutade ju tidigare från den lektionen och började tidigare med svenskan, ingen lärare där heller utan vi körde på och skrev om August Strindberg sen när vi sluta åkte jag hem en snabbis med Fifa och sen åkte vi upp och åt texmex kyckling på lunchen, sen spelade vi lite brännboll på lunchrasten, lagen var nästan killarna vs tjejerna, sen hade vi musik, gjorde inte någonting mer än att lyssna på låtar.
Sedan var det dags gör elevensval, fick sluta tidigare från musiken också så jag och Fifa åkte upp till NCC och börja värma upp lite smått, matchen slutade 2-2 och sen vart det straffar, vilket vi förlorade på och det känns riktigt bittert eftersom jag tyckte vi var mer värd att vinna! :D blir Inge DM eftersom vi förlorade nu, så nu hoppas jag andra klassen visar att dom är bra!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0