Helg åh mindre glad

Nu är det helg och jag är väl inte kika glad som jag var, blir ingen hopptävling då Kupido är halt igen, eller han var de i fredags fick såg han bra ut när dem logerade honom i måndags 3 dagar efter men Maria sa att han skulle få vila och någon hoppning för mig blir det då inte, så då har jag ett jobb i helgen istället och det är väl bra det med, tjäna lite egna cash igen för det var ju ett tag sen sist. Idag var det återigen dressyr och skulle ha Exxet, men bytte då jag inte var sugen på att rida honom. Utan fick ta Rick vilket jag blev nöjd både efter och före bytet, han blir väldigt lätt framtung och stark, han vill gå
i sitt eget tempo, så vi hade lite problem men dem löste sig bättre och bättre, jan var fin idag så jag är ändå nöjd men visst kan det bli bättre såklart!
Aja det var roligt att rida Rick för det var ett bra tag sen, det är ju en ganska stor skillnad på Kupido och Rick om jag säger så.

Mat är alltid gott innan träningspasset, avslutade dagen med varm choklad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0