Domare...

Då var denna säsong igång, domare 

Då är man hemma, vaknade klockan 8 och började städa rummet lite och klä på mig, sedan åkte jag till NCC 9:45 för att döma några timmar och ett par matcher, de var 2 olika sammandrag och först dömde jag 5-manna och sedan därefter 7-manna så lite mer cash har man ju innan iallafall. Gick faktiskt riktigt bra ändå dock blev jag rätt så uttråkad sista matchen men det är väl så det blir när man dömer flera matcher efter varandra från kl 10-15, men ska duscha nu och sedan gotta man i sig kinamat efter det. :D

 det är aldrig fel att tjäna in lite extra när man kan,

ta alla chanser du får innan någon annan får dem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0