alla hatar måndagar....

Inge fel på måndagar inte utan bara att bita ihop och kliva upp, somnade sent inatt och satt och kolla på klänningar och såg One tree hill till ungefär 4 på morgonen sedan slumrade jag till och slaggade ju över hos Fifa som börjar bli en vana, haha.
Vi klev upp runt kvart tjugo över och gjorde iordning oss, åkte moppen till skolan och hade först bild där jag håller på med något jag tycker ska få mer uppmärksamhet typ eller nått åt det hållet. Såklart handlar min om hästar, ridsport, "Ridsport är inte bara en sport, det är en livsstil"
Sedan hade vi svenska, lika kul som alltid, sedan åt vi pasta och skinksås på lunchen och spelade röda hand i uppehållsrummet och därefter hade vi språk och fortsatte att plugga till provet som vi ska ha nästa vecka, sedan matten där hade vi vikarie och då spelade vi röda hand tills vi inte fick då det lät/small för högt, då spelade vi finns i sjön istället, hur tråkigt som helst men är man typ 6-7 pers så finns det inte så många spel att spela. Fick även sluta tidigare då vikarien inte hade nån bra anledning att ha lektion med oss......
Avslutade dagen med att göra en dessert på HK med bra resultat dock var han lite väl mäktig men det gör inte så mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0