Tävlingen!

Tävlade som sagt Homer idag, vilket gick jättebra. Han var jättefin, hur lugn som helst, koncentrerade  sig på de han skulle göra och nu vet jag varför jag gillar hästen. Han är ju hur cool som helst, första tävlingen och han reagerar nästan inte på något, utan lyssnar snällt. Han hoppade super på framhoppningen, ibland när andra smackade så ville han iväg, men inte alls som på en lektion. Sedan på banan, händer mycket runt omkring men han brydde sig inte om något. Det enda jag tyckte var att hinderna kändes höga, även fast jag brukar hoppa de på en ponny, men. Han var iallafall  jättefin, vi kom lite fel på tvåan och fick en rivning, och på fyran sprang han på sidan, så jag inte hade riktigt koll på vänsterbogen som åkte ut, resten av banan gick hur bra som helst, nu hoppa jag att jag kan fortsätta tävla han, för han är speciell och så himla bra, inte alls lik Donald, nästan raka motsatsen, men det är kul att få lära sig olika hästar, nu hoppas jag det går som jag vill! :)
 
 
Tänkte fixa ihop en film från tävlingen imorgon, hinner inte riktigt göra det nu! ;)
Också väntar jag på lite bilder från min moster! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0