Ridpass, hoppning

Red först Kupido och det gick inte alls bra så jag hoppar över det.
 
 
Efter jag ridit han så var det dags för mitt vanliga pass, idag på Donald. Vi hade hoppning och det var jättekul för Donald var superfin och bra idag. Han var fin på marken och han gick att jobba, vilket är väldigt kul. Sedan var han lite pigg också så han hade bra sug mot hinderna. Vi red fram självständigt och jag sken som en sol, han var fin. Jobbade på utan att ens göra något litet motstånd. Sedan hoppade vi fram och han hoppade av bra och vi fick fina språng. Sedan hoppade vi bana, inte så höga hinder men ett låg på 90cm. Banan kändes bra, sedan när jag liksom tänker att Donald hoppar så kom han nära och det blev lite fel, jag kom fram på halsen en gång och när jag är fram på halsen så hoppar Donald utan att riva och jag kommer tillbaka i sadeln och vi kör på. Jag brukar inte göra sån stor grej av allt utan brukar köra på. Han hoppade iallafall riktigt bra idag och jag är supernöjd. Avslutade dagen riktigt bra helt enkelt, ett toppen pass på en toppen ponny, bättre kan det inte bli! :))

Kommentarer
Postat av: Lisa Fager

Vad fin den vita hästen var :)

Svar: Tack! :))
None None

2013-03-14 @ 17:28:36
URL: http://tavlingsponni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0