Ridpass, dressyr

Skrittade först Columbus i cirka 30min, sedan var det dags för nästa ridpass på Exxet. Var inte riktigt min dag, Exxet var seg och inte så kul, inte lika rolig som jag minns att han var. Han har liksom varit busig och så nu när han börjat gått lektioner, men inte alls idag. Trött och seg och inte alls så bra. Traven kändes bäst då han gick i ett bättre tempo och jobbade på bra. Skritten gick han alls frammåt i kändes det som, och galoppen gick verkligen hur sakta som helst. Men men, får hoppas på att han blir roligare, det var ju faktiskt ett bra tag sedan jag red honom. 
 
Imorogn blir det lite markarbete på någon häst, vet inte vilken än. Så det blir spännande och se vem man får imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0