Onsdag

Morgonen blev rapp, klev upp halv och slängde i lite gympa kläder och åkte till skolan, hade engelska och skrev ett brev, sen hade vi en muntlig övning då vi skulle beskriva substantiv och det gick jätte bra, härligt att vi bara är fem i klassen också. Sen hade vi idrott och började med att dansa och sen körde vi en hinderbana. Sen var det lunch och 3/5 fick hår i maten så fick ingen vidare bra aptit och sen hade vikarie ännu en gång på tyskan, jobba 20 min sen fick vi se turkiska för nybörjare säsong 3 som går på tv just nu om jag inte är helt ute och cyklar. Sen hade jag hål och då låg jag bara i gympa salen i princip och sen var det elevensval som vanligt bandy och gick riktigt bra idag vann med hela 17-6, de blev utspelad ett tag, haha sen fick man väl va man förtjänade om jag inte tror fel.....
Nu har man nyss kommit in på usports och hoppas det finns något att fynda, sen blir det stallet! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0