Kupido!❤

Åkte till stallet så fort pappa sluta vid kvart över 4 och syrran red för Linnea, knäppte lite kort när hon red sen så skritta jag Kupido i 30 min typ och trodde han skulle vara mycket piggare men han var rätt lugn för att ha stått i över 3 veckor nu och nu skrittas han bara för att hålla igång lite och han ska kollas på måndag så jag hoppas det blivit bättre. Aja imorrn åker jag dit kanske tidigt då Madicken ska rida med sin skola, så jag rider väl någon gång efteråt, måste också hitta några tyglar då någon tagit hans gamla eller får jag helt enkelt rida utan martingal, det går ju det med. :)

Avslutar inlägger med en låt....

Anton Ewald- Begging, snygg kille+bra låt


Kommentarer
Postat av: my

Jag har för mig att jag red Iris en gång och hon inte hade tyglar så då tog jag kupidos :)

Svar: Okej, men jag får kolla imorgon, tack :)
None None

2013-03-04 @ 21:18:42
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0