hemma hemma hemma......

Skolan idag var skaplig, först so i drygt en timma bara eftersom vi fick sluta tidigare och diskuterade i grupper om invandrare och asyl och mer, sen hade vi en liten rast sen hade vi svenska, fick börja om på mitt häfte som vi hållt på med eftersom Marlene tydligen har slarvat bort det, jobbigt läge. Gillar verkligen inte när man måste göra om allt igen......
Lunchen var sådär, kyckling wook men kycklingen såg jag inte glimten av, förmodligen urplockad av alla andra klasser, sen spenderades tiden i gympa salen och sen var det dax för musik projektet som vi hållt på med ett par veckor, det blev väl lite sisådär eftersom datorn vart konstig och en i bakrunden som på ett saboterar men gör ändå filmen lite rolig, haha! (den kommer upp inom kort tid......
Sen slutade vi även tidigare från musiken så jag passade på att åka upp tidigare till stallet, pratade med Ida och fick ta och rida Homer idag, har ridit han förut när han kom men han har förändrats en del sen sist, var faktiskt första gången jag red ett ridpass med honom för att vara helt ärlig, inget fel på hästen men inte så att jag säger "wow, vilken häst" men han är helt okej, han är lite stelare i vänstervarv och åker väldigt mycket in med rumpan, väldigt känslig häst också med mycket energi.
Hade lite markarbete och det var inte så avancerat, jobbade både på rakt och böjda spår och sedan red jag Kupido som var lite bättre idag men ganska loj ändå, får se om jag rider honom något i helgen, tror han börjar gå lektion på måndag om det inte blir några ändrade planer.
kollade där efter på hoppträning och nu sitter jag här hemma och ska kolla på the vampire diaries! :)

Kommentarer
Postat av: Ellen

Fin blogg! Kolla gärna in våran :)

Svar: tack :)
None None

2013-03-15 @ 21:43:36
URL: http://bakfickeryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0