bildbomb från dagen

Idag var det andra dagen jag skrittade Kupido och han var åter igen otrolligt lugn, kom till stallet vid halv 10 var ut och hämta Sarah med Susanna eftersom syrran skulle hoppa, aja fotograferad dom och de var 3 st och sen hjälpte jag Maria att bygga bort och klantigt nog så släpper jag en bom rätt ner på handen av något konstigt skäl, lite ont men man får tåla det.
Sen så red Jag Kupdio samtigit som Vickan red Jack, hon hoppade litegrann och jag skrittade ju bara men det ska göras det med, han är så otrloig lugn fast dock lite stel men det går över, imorgon ska jag kanske rida med Julia vi får se sen är det markarbete på kvällen så blir väl en heldag till på stallet, kom hem för drygt en timma sen och har laddat in bilder som jag tänkte ni kunde få se. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0