Är jag sjuk?

Sitter på lovet och pluggar, dessutom är det lördag och detta är inte vanligt för mig, en helg ska man slappa och roa sig, men måste ju ta tag i pluggandet då jag haft fullt upp med stallet alla vardagar denna vecka, blivit väldigt mycket, började med att vi hade övernattning på stallet helgen då lovet skulle börja och sen mån-fredag har jag ridit Kupido och haft min riktiga lektion på det med, sen har syrran ridit för kusin och Tilly, så tillbringat långa dagar från tex 13-21:30 på stallet och det blir väldigt jobbigt tillslut men vad gör man inte för hästarna, iddag är väl min ända slappar dag hemma, Kupido vilar och imorrn blir det att rida inne i ridhuset och sen har jag barnridning också, fullt av grejer på detta lov, haft lite stressat detta lov men underbart ändå. Prov till veckan och känner mig inte helt taggad, kanske har två men tycker inte det eftersom jag bara gå i skolan onsdag, torsdag och fredag veckan som kommer. Studiedag på måndag åh friluftsdag på tisdag kan det bli en bättre vecka att börja skolan i? 
Har ni haft en full späckad vecka med härligheter och annat eller har du bara slappat?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0