älskar detta/dessa ridpass❤

Åkte till stallet till 13 som syrran sa och väntade in på att Julia skulle komma, red sedan i lilla manegen och han var lite stelare idag faktiskt och rätt så lat, blev lite mer fart när vi gick tillbaka till stallet i värsta blåsten, blev två bakut sparkar bara rätt vad det var, knäppojken. Tur jag tycker om honom ändå ;)
Sen så blev det lite vila för mig och ridpass klockan 20, lite drygt att vänta och trött blir man, hade markarbete då och inte på vilken häst som helst utan Linnie av alla hästar, var en evighet sen sist jag red henne och förra veckan då jag hjälpte till på torsdags gruppen så blevj ag bara så sugen att rida henne, så ja jag blev hyfsat nöjd med min häst, alltid tyckt om henne fast ingen stjärna men hon är bra på sitt sett, hon går ju mest nybörjar lektioner nu då dem dragit ner på henne eftersom hon vart skadad och är rätt så gammal. Men idag fick jag henne då det var lite kris med hästar och hon var riktigt bra, tog in planket, grinden som vi hoppade dock på det lägsta som gick då det bara var markarbete, hade gärnat hoppat högre då hon verkligen var på humör. Har aldrig ridit henne när hon varit så pigg, hon hade glädje skutt innan hindren och vet inte om hon stegra, men hon hoppade då till ett par gånger och så och hoppa det gjorde hon, duktig chey!
Gillar verkligen båda fuxarna på bilderna, kommer mer på Kupido imorgon fast från onsdagen,
för imorgon har han vilodag!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Var med och tÃvla att blir Veckans blogg :)kram
DirektlÃnk
http://beccarosan.blogg.se/2013/march/veckans-blogg-2.html#comment

2013-03-07 @ 00:45:30
URL: http://beccarosan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0