21/3

 
Har ni ideér om vad jag ska skriva om på bloggen så hoppas jag ni lämna en kommentar som kan vägleda mig lite, kan väl berätta om skoldagen.
 
Kvart över 8 började min slöjd och gjorde lite frågor där och vad gör man mer, pratar och sen hade vikarie på tekniken, så det blev inte mycket till jobb, kort tror jag det heter, nämen spelade chicago och sen hade vi lunch och gick och åt på simhallen då det var hemlagad potatismos på skolan och nån korv, åt kyckling och ris+sallad och mackor och det var riktigt gott. Sen hade jag matte och gjorde då gammalt nationella och sen hade vi en rast och sen kemi, gick igenom någon fråga som kommer på provet och sen labbade jag med Fifa, kollade b.la vilka ämnen som leder elektrictet, sen slutade man för dagen och åkte hem och såg då 2 avsnitt av The following, sen åt jag hemlagad pizza, super!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0