Världens snällaste häst

 
Fina prinsessan! :')))♥
 
Lite sådär halvt skadad satt man upp och red fina hästen. När jag inte alls orkade så hjälpte hon till, så underbart snäll. Jag har typ sträckt mig eller något på vänster sida, så jag har typ väldigt ont. Det har blivit bättre nu på kvällen, så jag hoppas det är borta snart så jag kan rida i helgen. Men idag blev det ett kort pass på Griva. I skritten kunde jag typ inte rida, traven och galoppen gick så mycket bättre, jag kände inte av värken något då så där kunde jag rida näst intill som vanligt. Hon var så snäll, on brukar vara lite osäker och reagera på ett och annat, men idag gick hon att ens reagera på speglarna som hon jämt gör. Hästen är ju för snäll, hon vet då hon måste skärpa sig. Finaste tjejen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0