Safe haven....

Midsommardagen var inte så speciell för min del, bara vart hemma med familjen, visseligen hade mamma och pappa bröllopsdag men eftersom det kom främmande så firar de den imorrn, själv var jag inte född när de gifte sig utan det var för 17 år sedan igår och fler år blir det, haha
iallfall har spelat lite kubb med släkt och familj,
sett på one tree hill och Safe haven med josh duhamel....
Josh Duhamel, bra skådespelare!
Jag funderar på vad man ska göra imorgon, vet inte om
det blir något stall kanske om jag inte hittar på något roligare att gö,
kommer ju bli en hel vecka på stallet veckan som kommer då jag jobbar..
 
 

Kommentarer
Postat av: Josefine Thunborg

Åh, One Tree Hill ♥ Fin blogg btw! :)

Svar: köng serie och tack :)
None None

2013-06-22 @ 17:23:56
URL: http://josefinethunborg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0