Ridpass på Homer

Bild från senaste tävlingen! :)
Red Homer idag på min lektion, vi red lite fritt. Hästen var duktig, väldigt avslappnad, inte alls sådär pigg som han brukar vara utan, tog halvhalter och allt. Jobbade mycket med att få med bogarna, då jag lätt tappar dem när jag rider. Rätt var det är så tappar jag vänster bog i volter och så, vilket inte är så bra, ibland får jag med mig bogen och han blir riktigt fin. Men han var riktigt duktig idag, så jag är nöjd.
 
Griva fick vila idag, så imorgon tänkte jag rida henne och även testa att ha en liten piska på henne, så hon kanske tänker lite mer framåt. Ska även iväg med två ponnysar på barnridning i vivstavarv, Farao och Pysen får ställa upp, vilket jag tror dom tycker är kul. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0