♥pizza♥

 Söndagen har varit lång, sov hos Alice inatt med Linn och våran kväll blev inte som planerat, linn och jag åkte moppe och alice cykla, cykelisten alice kunde inte hålla sig på hjulen utan vurpa och åkte omkull när hon skulle köra upp på trottaren. sedan forstatt vi köra tills hon märkte att hon tappat teleon i samma veva, åkte tillbaka hämtade den och åkte vidare in mot sörberge, åkte sedan hem då inget var öppet konstigt nog, klockan måste  varit runt 23 så vi åkte hem och jag tog alice på moppen och linn fick cykla tillbaka då alice inte kunde röra armen.
Vi tog taxin in till sjukhuset och vi var där strax efter 00 och tog faktiskt inte sådan jätte lång tid utan tog taxin hem igen och var hemma runt halv 2. Tog lite mjölk och flingor och somnade strax efter 5, vaknade av sms imorse kl 7 och svårt att somna om men lyckades vaknade igen vid 9 och låg man en stund och bara låg och vid 12 gick vi och stekte korv med bröd, åkte sedan hem till mig med Alice och Linn stack till stallet, soppa torsk vid örnen så jävla bra man är.........
Åkte in på media mark och fick ett presentkort pga mina betyg, sedan åkte vi till stallet, fick vänta på att manegen skulle vara ledig då Linnéa och Jenniefer skulle hoppa och sen kom de två till så det var lika bra, red efter de hade hoppat klart och det var sista gången jag red Sky innan betet, han åker imorrn är det planerat om det inte blir några ändringar, vi hade några bommar framme och kan vara ärlig och säga att det inte var hans bästa sida, han var otroligt seg idag, inte alls som han brukar.
Imorrn börjar jag sommarjobba, imorrn vet ni vart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0