Godmorgon världen!

Gårdagens kväll natt och dagens morgon har varit lång, härlig och riktigt rolig....
Började med att vi var på bal från 17:30 då vi börja med att knäppa kort och sedan åt vi tre rätters middag med några uppträdanden till och avslutade bal kvällen med dans.
räkcocktail
Kött & potatis grantäng med Béa
Tårt bakelse
från vänster till höger...
(Gibbe, Andrée, jag, Fifa, Fredde & Viktor)
 
Sedan var det bara hem en snabbis och byta om och packa inför tältning på skolan, började med att vi var ett stort antal där men när klockan blev kring 2-3 så var det inte alls lika många kvar, ungefär 25st
Blev ju inte mycket till sömn, var nått gäng som inte fick nån sömn alls och jag vet att jag inte är denna personen som lägger sig om man inte är riktigt trött, men jag klagar inte!
Vi spelade lite boll t.ex bollen i burken & warsava och tog en liten prommis på natten/morgonen vid 5 tiden och så, gjorde en brasa och vi hade iallafall rätt tur med vädret att det inte regna eller va sketa kallt!
(sista bilden är snodd av Christoffer)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0