Fuxisarna.....

Efter att ha (sovit/dygna) på skolan och städat ur skåpet och lämna tillbaka nyckeln och fått pengar så åkte klassen upp till Pia vår mentor och fikade, tårta och kladdkaka med mera, super gott och sen åkte man hem duschade för att få bort röklukten och sen åkte jag till Madickens klasskompis Anna och hjälpte till att fixa kläderna för guldkotten.
När vi var klar med det åkte vi till stallet, jag red först Kupido och han fick börja galoppera idag och han var fin emellanåt, blev lite spänd efter att blivit livrädd av läktarenbyggarbetarna gick ner från caffy, Kupdio är så fjantig, en riktigt tönt ibland....
Sedan skulle även Sky ridas och syrran red Griva, de vilade igår eftersom jag var på bal och så och det hade energi av bara tusan, Sky blir bara piggare och piggare, rätt fin var han idag också dock måste jag träna på galoppen och i vänstervarvet spänner jag min arm, inte BRA!
 
Nu ska det duschas igen, skolavslutning imorrn, yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0