mittiveckan....

Ojojoj vad dagarna går, stack till stallet efter jag ätit lunch som blev rusti med nån cremé till...
 
Sedan när jag ätit åkte jag upp till stallet och fixade lite grejer och så, var med Lovisa och red med henne och Alva en tur i skogen, Rick skötte sig super var väldigt på och framåt och sen efter vi ridit klart så var det dax för nästa häst eftersom syrran kommit dit direkt efter jobbet, red då Sky och han skötte sig bra han med, från början var han lite seg men efter ett tag så är han på hugget,
så min dag har väl varit någolunda bra ändå, här klagas det inte! 
(jag vet att mulen inte ser bra ut) :(
1:a+2:a bilden är på Rick
3:dje bilden är på Andy
4:dje bilden är på Gregory
 
Skywalker

 Griva & Sky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0