En vecka kvar

Snart så börjar jag jobba, har en veckas till ledighet, sedan jobbar jag en vecka och ledig en vecka sedan jobbar jag tre veckor till, så min lediga tid är snart över, tråkigt nog, men det kan vara bra att få in lite pengar också, så hoppas jag trivs på jobbet, första veckan kommer iallafall gå bra! :)
 
Vecka 29 drar jag och syrran iväg på hoppkurs i tre dagar, något vi båda längtar till. Tre dagar med hästar och på ett super ställe, alltid lika roligt att vara där! :)
 
Vecka 32 så startar ridskolan och jag fortsätter rida i träningsgruppen på storhäst klockan åtta. Ska bli roligt, kommer bara rida en gång i veckan nu vilket blir väldigt tråkigt.
 
Det är väl typ det bästa just nu, något man kan se fram emot, lite synd bara att jag inte kan vara med att hämta hem hästarna pga jobbet. Men jag klarar mig, jag får hoppas att jag kanske hinner dit någon dag på eftermiddagen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0