dåligt av mig....

zorry!!!
har bloggat väldigt dåligt nu på slutet och jag är ledsen men har inte gjort ngt speciellt, utan bara vart hemma och latat mig typ, städat lite och slängt grejer och kläder jag inte vill ha, så mitt rum är lite rensat men det ska bort mer för jag har så sjukt mycket saker jag inte använder eller behöver. Jag tycker att det är för onödigt att det bara ska ligga och ta plats eftersom att jag inte har världens största rum så behöver jag inte ha skräp eller vad man ska säga på rummet. Iallafall så har jag inte mått så himla super de 2 senaste dagarna utan orkade tyvärr inte med gårdagen utan var bara hemma med familjen, idag har jag vart ute och försökt blivit brun, tagit ut och rensat en hylla från garderoben och sen har jag sett på falsterbo, det som går på tv och suttit vid howrse, och skött lite hästar och nu blev jag sugen på spela sims, haha sjukt längesen sist!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0