Tillbaka på ruta ett

 
Jobbat idag, och sedan vidare till stallet för att rida Griva. Kan väl säga såhär, tillbaka på ruta ett. Lite tråkigt men hon är så, det tog ett tag innan hon kunde slappna av och koncentrera sig mer på mig än allt annat runt omkring, sista veckan jag red henne gick det super, men idag är vi tillbaka där vi började. En spänd häst som undrar vart kompisarna tagit vägen, alla läskiga speglar och andra saker hon finner. Tänkte rida ute idag, eftersom dem bara ska gå lite lätt, men kom ju knappt upp på hästen. Så vi red inne och visst blev det bättre med tiden, men kände inte riktigt som hon spände av helt, börja liksom stanna och blev irriterad, ja inte så kul. Men imorgon ska det gå bättre, tänker verkligen inte ge upp denna häst i första hand, hon kan och det vet jag, för jag har suttit på henne när hon var så bra. Nu ska vi tillbaka dit och sedan utveckla oss ännu mer och lära känna varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0