The Vampire Diaries in my ♥

Har sett på 6 stycken avsnitt av Vampire diaries nu och har kommit in på säsong 2, jag är typ besatt av den nu och jag ångrar mig inte det minsta att jag börja kolla på den. Sen har jag även pluggat litegrann, det som krävs, haha! 
Nu ska jag snart sova, bör ju somna och vakna i tid och inte sova bort helgerna, blir att jobba på lördag elr ha barnkalas med u-sek och sen ska jag även plugga till tyska provet vi har på måndag, annars är det inte så mycket som händer nu i min värld. Ridningen går väl inte riktigt som jag vill, säger inte att det går dåligt men har väldigt oflyt och otur, allt händer på en gång och allt känns meningslöst och det är problemen jag har nu, som jag víll och har försökt undvika, det får mig att känna ånger och allt går skit rättare sagt.
Det är du som får mig att kliva upp varje morgon, du ger mig styrka och du ger mig mod, världens ängel!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0